- самый крупный в мире бесплатный архив песенных текстов, аккордов, табулатур и нот

Roots - The Unlocking - текст песни, видео

Регистрация Запомнить меня
Войти через:  Facebook Google Twitter Vk Yandex

Roots - The Unlocking - текст песни, видео

Просмотров: 107
Featuring Ursula Rucker
* phone dialed and rings *

[1] He-LLO?
[2] Yo who dis?
[1] Yo this [edited]
[2] Yo whattup man?
[1] Yo whassup dude?
[2] This is the Black Ill
[1] Oh whassup G?
[2] Y'know, yo
[1] What?
[2] We down in the studio yo
[1] Word?
[2] Yo we got a jawn
[1] Yo, is she live?
[2] Yeah she's live
[1] Sup wit her?
[2] She's just, real nice to talk
Sometimes I used to knock off
[1] Word how she be swingin?
[2] Oh yeah she's swingin like that y'know it's on!
[1] Oh WORD?
[2] I called a couple other heads and shit y'know
[1] Aight, who else who else - who else widdit?
[2] *laughing*
[1] I mean she widdit LIKE THAT?
[2] Yeah you know!
[1] Ain't no bullshit?
[2] The whole Resevoir Dog squad n shit, we gon' be eight deep
[1] Oh aight, word
[2] So come on down, it's on yo
[1] Aiyyo it's it's it's just us?
[2] Yeah it's just us
[1] Oh damn, whassup with some more jawns?
[2] Oh yes.. it's just her and some weed y'knowmsayin?
Fuck some other shit
[1] Fukkit, aight, bet, what the..
Y'know whassup for real for real
[2] Word, yo so come through
[1] Aight what time yo?
[2] Umm
[1] Like NOW?
[2] Yeah, come through now!
[1] Peace
[2] Peace!

[Ursula Rucker]
I the voyeur, peer, as she begins her, ritual
Paying sexual ties for few and untrue
Words of admiration, translation:
Sucker ass, lines, of trash
Spewing from First One's unskilled lips
That beg for pussy tricks that make his dick go quickly limp
She pimps her innocence as Second One demands entrance
Through the back door..
"Bend over bitch, you know this is what you were born for;
To dig those soft and lotioned knees into the floor --
And take it in, that sweetly spread ass like a real pro whore"
Her subsequent screams seemed to praise
Sent messages of pleasure and pain to his fuck tainted brain
But her screams masked laughs at his dumb ass
As he quicker comes, then Third and Fourth One just as dumb
Invite themselves to join in
Third One wants to hit the skins old-fashioned style
While Fourth One says,
"Don't she got some DSL's, make a nigga joint just swell,
To think? I wanna sink my inches, into that bitch's,
Berry-framed mouth"
So one goes North, the other South
To sanctified places where in-house spirits
Will later wash away all traces, of their ill-spoken words
And complacent faces
And then, like their Minutemen, predecessors
Lude, aggrandized sexual endeavors, end up rough
Cause neither one of them could keep that weak shit up
Corrupt, Fifth One steps to her
Hip-Hop clothed just to, think he gonna impress her
"Hey Slim, I heard you was a spinna -- sit on up
Добавлено: 19.05.2012
Другие материалы по этой песне:
  • Текст (слова)

Страница создана 27.03.2012
Привет, Гость.
Предлагаем пройти революционный курс по гитаре.
Подарок от PrimaNota.Ru, забирай!