- самый крупный в мире бесплатный архив песенных текстов, аккордов, табулатур и нот

Rickie Lee Jones - Danny's All-Star Joint - текст песни, видео

Регистрация Запомнить меня
Войти через:  Facebook Google Twitter Vk Yandex

Rickie Lee Jones - Danny's All-Star Joint - текст песни, видео

Просмотров: 82
Авторы музыки: Rickie Lee Jones

Downstairs at danny's all-star joint

They got a juke box that goes doyt-doyt

The vice is nice, they stay in the back all day

But when the nighttime comes, hey-hey

There's this cat down there that makes a bad kinda soup

I come around struttin' my luck in my shoop coupe

Cecil gives me coffee

And he won't never take my coin

I say, " I got thirty dollars in my pocket!

Whatchoo doin' ? "

I holler, " Come on, Cecil, take a dollar! 

Come on, Cecil, take a ten!

I've finally geared up into a whole buncha big ones

And you're actin' like I'm down-shiftin' "

He knows all the under-riders on the boulevard

They got to barefoot cruise when it's forty-weight hard

They look particularly dead-beat

Permanently pale

Cecil picks up his butcher knife

Waves it at the jail

The kid say, " I ain't got no dough, Joe, I just want some o.j "

I said, " Don't look at me " ( Cuz he was lookin' my way )

Cecil wink upon him some juice and some green

And the kid walks over and puts the quarter in the pinball machine

And he says, " Come on, Cec, gimme a dollar

Come on Cecil gimme five

I'm in a half-way house on a one-way street

And I'm a quarter past left alive "

He can talk about your people in a wonderful way

He can talk about your people 'til your hair turns grey

your sisters into mustard, she loves to walk the pup

she like pickles and a relish, she never gets enough

Hershey milkshake steamin on a stick, Get a Carter Blanche Sandwich

Oh lettuce get it thick... It not becuase Im dirty, not because Im clean

not because I kissed a boy behind a magazine... 

Hey Boys, how bout a fight...Here comes Ricky with her girdle on tight..

She dont know your name, But she knows what you got, fromn your

mazzo balls to the chicken in the pot.. chicken in the pot... 

chicken in the... DOOOWWWWOWOWN stairs at Danny's all star joint

They got a jukebox that goes Doyte doyte..finger snappin delux make ya bee bop 

bap...Your a Ivy League... Your a Hep Scat...

You cant break the rules until ya know how to play the game

If ya wanna have a little fun you can mention my name...

But keep your feet in the street... Your toes in the lawn...

But keep your business in your pocket Baby, thats where it belongss..

OW come on Cecil take a dollar... Come on Cecil take a tip...

Do your self a favor if she offers it take it..

But honey dont give it away if she dont appriciate it... Dooown bownt bownt 

Добавлено: 12.04.2012
Другие материалы по этой песне:

Страница создана 25.02.2012
Привет, Гость.
Предлагаем пройти революционный курс по гитаре.
Подарок от PrimaNota.Ru, забирай!