PrimaNota.ru - самый крупный в мире бесплатный архив песенных текстов, аккордов, табулатур и нот


Lil Scrappy - F.I.L.A. (Forever I Love Atlanta) - текст песни, видео

Регистрация Запомнить меня
Войти через:  Facebook Google Twitter Vk Yandex Mail.ru

Lil Scrappy - F.I.L.A. (Forever I Love Atlanta) - текст песни, видео

Печатать
Просмотров: 178
yeah! yeaah!
yeah! yeaah!
this ya boy Lil'Jon
yeah! BME Cliq
alot of yall niggas be talkin' bout air force ones and shit (Okkkk)
about adidas and shit (okkkk)
alot of my niggas we be ridin' tha speed light (okkkk)
get out on our feet (okkkk)


Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!)
Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!) 
Forever I love Atlanta Forever I love Atlanta (what!) 
Forever I love Atlanta Forever I love Atlanta (fila nigga) 


I'm a Grady Baby ATL, 
and all my life duh avis so crunk as hell
you dont' wanna step to close or go to far 
cuz where i'm from shawdy niggas beat you down wit they cars. 
Fila brought up from my head to my feet, 
niggas on the block wit the rock they don't sleep. 
Man, South dekalb mall be the crunkiest shit,
uh you can roll through buckhead and go to fall on a bitch 
i'm a giant ass playa i'll stomp on a hater 
i'ma pop the shit off in zone 3, the decatur 
we can go back down to where my grandma stay, 
depending on the area you better watch what you say 
and i 'on care if you over there lookin all crazy 
when i get locked up man them broads wanna save me 
this the home ass whoopin biscuit in and the j's on the street charge mo' than a penny A!


Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!)
Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!) 
Forever I love Atlanta Forever I love Atlanta (what!) 
Forever I love Atlanta Forever I love Atlanta (fila nigga) 


Niggas grind time let my A shine 
when i'm bussin rhymes smokin pine 
my blood see through the georgia rhine. 
and niggas don't love the A like i love the A 
i just love the way the A smell everyday. 
A time to yo time yea this how it go smokin dro' 
fuckin' hoes on the city road 
when i stomp that bastard I left him with a bruise 
got fila on my feet so it had to be a shoe 
i live 4 the A i die 4 the A i ride 4 the A 
so fuck what you say 
what you know about I-20 to 285 
got a fine atlanta bitch givin head in the ride 
gd's up get yo gd's up in the classroom crunk 
got benny by my Shit so i stay supa drunk 
ridin downtown wit a shot of tiquila
jon introduced me to the gang i'm hot like refa A!


Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!)
Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!) 
Forever I love Atlanta Forever I love Atlanta (what!) 
Forever I love Atlanta Forever I love Atlanta (fila nigga) 


carry the A on my back like a torch or rack i'ma represent it if you scared to go handle that drankin on crunk
reminiscin on crunk years its the city of crunk where i shed my tears throw me the peace sign up then upside down A-town
off the rip hell yeah i'm proud get crunk all day we 'on sleep at night and if you fight one shawdy then we all gon' fight
don't nobody get crunk in the club like us if security trippin on pimpin we all gon' rush even though other niggas thank
they hard ain't nothin harder than stone mountain i swear to god yea yall love our hoes you love our gold ma with the key
from the A so i love my home westside to scottdale we all cut hammers you can catch kids skippin at underground atlanta
yea


Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!)
Forever I love Atlanta 
Forever I love Atlanta (what!) 
Forever I love Atlanta Forever I love Atlanta (what!) 
Forever I love Atlanta Forever I love Atlanta (fila nigga)
Добавлено: 01.04.2012
Другие материалы по этой песне:
  • Текст (слова)

Страница создана 01.04.2012
http://primanota.ru/lil-scrappy/fila-forever-i-love-atlanta-lyrics.htm
Привет, Гость.
Предлагаем пройти революционный курс по гитаре.
Подарок от PrimaNota.Ru, забирай!