- самый крупный в мире бесплатный архив песенных текстов, аккордов, табулатур и нот

Ja Rule - Survival Of The Illest 2 - текст песни, видео

Регистрация Запомнить меня
Войти через:  Facebook Google Twitter Vk Yandex

Ja Rule - Survival Of The Illest 2 - текст песни, видео

Просмотров: 171
Yo, yo, let it go nigga!

What, niggas wanna motherfuckin play games?

What? Fuckin faggot, we gon play games nigga

Yeah, Ja Rule, yeah it's Def Jam nigga

Uh, it's top dog motherfucker


[Verse 1]

How many niggas, gon chop the blow?

How many bitches, gonna L-O, get naked for dough?

Uh, so many questions, y'all answer this

What's your hustle? And who the fuck you represent?

When you got in the game? And where was I when you was playin?

Why the love lost? Remember son, you got put on

Like (..?..) had you layin, flippin heron

When you got greedy, I let em know to remain calm

Who you are's on the strength of my arm, and I believe

You wouldn't deceive top dog supreme team

How and why would you try to fuck us? On the real

When and where was you goin with all a that fish tail?

Nigga when you was wack and broke who boost sales?

Who purchased the L for you to roll with chrome wheels?

Can you believe the inconsideracy of some cats?

You give em a deal, they want plaques

Now if I'm wack, would I be wrong? I'm just askin

Cuz when I bag em I'm a make him breath through the plastic


Fuckin faggot! Yeah, Ja Rule nigga, Ja Rule, yeah


[Verse 2]

Ja's in a stand still, cuz niggas fail to realize

This killer instinct in my eyes, ain't to be tried

Nor denied, the fact that I sat back and watched a lotta wack 

niggas earn plaques

Congratulations, I ain't hatin

Just know my LP's in the makin

Currently waitin to holla at the nation

This world ain't ready for me

My personal thought and questions

The Gods study lessons while the weak count they blessings

Cuz money's a must, not a preference

Use my resume as a reference and gain all acceptance

You wonder why, I, disease like cancer

Cuz you ask the questions I got answers, beeyatch


Yeah, it's Def Jam niggas, recognize

Fuck, niggas ain't playin no games

All my niggas, Kev Louds, Keyser Soze

Haha, yeah, uh, yo, can't forget my nigga

Chris Lighty, Irv Gotti

We out, fuck y'all niggas

Survival of the Illest beeyatch

Rocafella, hahaha

Ahhaha, yeah, y'all niggas thought it was through?

Volume 2, Survival of the Illest, Def Jam niggas

DMX, It's Dark and Hell is motherfuckin Hot, in stores now

Onyx, Shut Em Down, in stores now

Def Squad, El Nino, in stores Junes 30th

It's Survival of the Illest mu'fuckas

Volume 2, thought you knew

Baby we kill em all
Добавлено: 20.03.2012
Другие материалы по этой песне:
  • Текст (слова)

Страница создана 02.03.2012
Привет, Гость.
Предлагаем пройти революционный курс по гитаре.
Подарок от PrimaNota.Ru, забирай!