- самый крупный в мире бесплатный архив песенных текстов, аккордов, табулатур и нот

A Tribe Called Quest - Word Play - текст песни, видео

Регистрация Запомнить меня
Войти через:  Facebook Google Twitter Vk Yandex

A Tribe Called Quest - Word Play - текст песни, видео

Просмотров: 97
Featuring Consequence

One, two, what'cha wanna do
Three, four, cuz we're gonna give you more
Five, six, and we ain't the tricks
Seven, eight, and we got it straight
Nine, ten, cuz we make it blend
Eleven, twelve, never ever goin for self
Tribe Called Quest situation
Check it out

Power. People really get caught with this on different levels
Power controls your life
Money. The companion of the first. Some people tend to worship
And we know this ain't right.

Attitude(attitude) is how I get my point across.
You can't call yourself an MC if you know that you're soft. how the stage is approached. I burn MCs like toast
Cuz I'm the host with the most.

Illin(illin) is what you do when you're assin.
Whether it be you or all up in your past and...
Cashin...done turned your people corrupt
It's six o'clock, girl, you gotta get your weight up

Sex(sex). Either a man or a woman.
This agenda, but when lovers get down
Froggin. When niggaz try to play roles
But when they really need to put that shit background

Miserable(miserable) is what your whole crew will be
If you're not original and you show no strategy how the track tends to flow
And if you don't know, tell em diggy said so
Добавлено: 28.05.2012
Другие материалы по этой песне:
  • Текст (слова)

Страница создана 28.05.2012
Привет, Гость.
Предлагаем пройти революционный курс по гитаре.
Подарок от PrimaNota.Ru, забирай!